Surrender kuzum geçen hafta C.tesi ölüyorum kesin apandisit diye acile gittim ama gaz çıktı bide biraz üşütmüşüm eve gelip kendimi sıcak tuttum birde serum verdiler kendime geldim 24 haftalığım bu arada.Çok kötü bir sancı benim de sağ kasığımın üstüydü ve top kadar büyüklükte bir alandı.Acile git,önce bebeğine bakıyorlar iyi mi diye sonra sana idrar ve kan veriyorsun zaten apandisit şüphem var dersen direk kanda onunla ilgili bir değer varmış ona bakıyorlar.Kendi doktorunu da ara bilgilendir mutlaka çok geçmiş olsun.