Canım bende 31 haftalık dogum yaptım, 40 gündür küvezde oglum ve daha hiçç görmedim dogdugundan beri inşallah çıkınca görücem öpüp kokluycam, 1.250 dogdu şuanda 2.500 oldu cigerleri tam gelişmemiş onun gelişmesini bekliyorlar, belki bu hafta çıkabilirmiş oda belki, umudunu kaybetme kötü şeyler düşünme pozitif ol hep, Allah iziniyle onlar güçlü oluyor 💪