Merhaba ben birinci hamilemiyimde 6 aylıkken doktor bebeğimin kalbinde ağır kusur yani hastalık olduğunu söyledi bebeği aldırmamız gerekdiğini söyledi suni doğumla bebeyi aldırdırdıq.2 ci hamilelikde de bebeğin kusurlu olma ihtimali varmı?ve kaç aydan sonra hamile kalırım? 6 aydır hala hamile değilim.benim gibi olan varsa yazsın lütfen