38+3haftalık hamileyim.bugün doktor kontrolüm vardıı bebeğim 6.ayda döndü bugünde doğum kanalına yerleştiğini öğrendim.peki kanala yerleşen bebek ne zaman doğar ki?
Bugün nst bağlandım sancılarım vardı ama daha gelmesi için yeterli olmadığını söyledi doktorumuz ve kendini takip et bu hafta olur mu olmaz mı bilinmez haftaya alttan muayene olmam için erken gel dedi. Haftaya kadar doğursam 🤔
doğmaz mııı 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
gelmezmiii kii😇😇🥰🥰🥰