Derininannesii Ayten_2525 bende bugün 40+0 oldum bebek hala kanalda değil ister istemez insan stres oluyor Allah yardımcımız olsun 😔
Shira Ayten_2525 bende ilk cocuk 40+3 de geldi. Sanirim ilkler biraz gec geliyor. Bakalim 2. ne zaman gelecek, henüz 20+1 iz suan 🥰
Mehtapca06 Ayten_2525 tamamen doktora kalmış ben birazdan hastaneye gidicem doktor suni ile denicek olmadı sezeryan yapacak ama tam dört olmuş olsaydı direk risk almayıp sezeryan yapacaktı
Ayten_2525 Mehtapca06 hakkımızda hayırlısı ben normal istiyorum ama zor olacaksa sezeryana da razı olurum