Merhabalar canım anneler ve anne adayları
bugün doğumhaneye belli olmayan doğum şeklimin başlaması için gitmiştim.
- Haftamdan beri suyum sınırdaydı :(
30 nisanda gel önce suni ile başlatıp acılman olursa normal olmazsa sezeryan yapalım dedi doktorum
30 nisan sabah 9:15 de doğumhaneye gittim nst bağlandım ve ultrasonla muayene edilmek için sıramı bekledim doktorum oradaydı öncesinde alttan muayene yapıldı ve 1 cm açılmam olduğu söylenildi :/
doktorun yanına gittim ve usg bakar bakmaz suyun bitmiş acil sezeryan dedi kendimi normal doğuma şartlamıstım ama ilk defa 38. Haftada alttan muayene olunca yapamam dedim zaten yinede çok ağladım panikledim hemen örnüğümü giydim ve ameliyathaneye doğru yol aldık
aşırı paniktim belden uyuşturuldum ama doktorları çok zorladım uyuşturdular sonunda 🤭 ameliyatada kendi doktorum girdi basladıktan 2-3 dk sonra panikledim hissediyorum dedim hissediyorum bişey koklattılar bana sakinleştim halbuki hissetmiyordum bu beynimin bana oyunuydu😑 ve sonra bir melek sesi canım oğlum yanıma koyuldu tentene temas yaptık 🥺 mis kokulum pamuk tenlim
Allah dileyen herkese nasip etsin 🤲🏻