Ozgfrk ilk gebeliğimde (erkek) tatlı sevmeyen ben tatlı yemeye başladım, 1 dilim baklava başıma ağrı yaparken 4 5 tane dilim yemeye başladım. Yüzümde hafif lekeler çıktı çok değildi. Yanağımda hiç sivilce çıkmazdı ilk defa çıktı sonra hemen geçti daha da çıkacak diye çok korkmuştum çıkmadı 😄 bulantılarım çok oldu ama normalde de hastalandığımda dahi kusamazdım içimde tutardım, o yüzden bunu da tutabildim 1 kere bile kusmadım hep bastırması için bir şeyler yedim limon yada tuzlu şeyler. Mandalinayla (mandalinayı hep kabuklu yedim yalnız, pazardan 2 poşet alıp leğenlere doldurup her gece yiyordum) sakız çok aşerdim acaip derecede. (Sakız çiğnersen bebeğin ağzı sulu olur diyolardı hakikaten de öyle oldu hep sulanıyordu oğlumun ağzı). Koku hassasiyetim fazlaydı, sıvı el sabunuyla yumuşatıcımı çocuk doğana kadar kullanamadım kaldırdım hep yenisini aldırdım eşime. Sevmediğim ne koku varsa hepsini kaldırdım. İlk aylarım böyleydi 45le hamile kalıp 70le normal doğurdum 🙄 37+5 2950 gram. Şimdi 33 haftalık hamileyim doktorum kız olduğunu söyledi. Bunda yüzümdeki çillerimin renkleri biraz daha belirginleşti normalde de hafif çillerim vardı zaten dikkatli bakınca belli oluyordu. Çok kilo almadım, bulantım ve koku hassasiyetim çok az sürdü. Oğlumda rahat geçirdim sanıyordum lakin bunda kısa sürdüğü için çok daha rahat geçirdim o dönemi. Tatlı yada tuzlu aşermiyorum yalnız bu sefer de portakalı kabuklu yiyorum 😂 şuan bile canım çekiyor evde yok ama deliricem 😂 kabuğundaki asiti dilimi yakması falan çok hoşuma gidiyor, sonra da sabaha kadar mide asitinden uyuyamıyorum 😄 karnım oğlumdayken dik ve sivriydi, bunda da aynı, doktorum yanlış mı görüyor diye şüphelenmedim değil kız karnı oval yayvan olur derler eltimle 1 ay fark var benden büyük onunki bayağı bir yayvan duruyor kızı olacak 🙄 oğlumda ilk aylarda üşümem vardı bu hamileliğimde hiç olmadı. Oğlumda yüzüme ayrı bir güzellik gelmişti (sanırım kilo alıp yanacıklarım şiştiği için normalde çok zayıftım) bunda ise normalim fazla da kilo almadım. Oğlumda tüylerimin uzaması çok yavaşlamıştı bunda da aynı şekilde ama oğlana göre biraz daha hızlı gibi.