Haticekaya Kızlar ben İstanbul maltepede oturuyorum daha yeni taşındım istanbula buraları bilmiyorum ve ilk Gebeliğim bebeğim şuan 6 haftalık ama doktora gitmem gerekiyor bildiğiniz iyi bir doktor var mı mal tepe civarında
Esen Haticekaya ablam delta da dogum yapti iyiydi. Ama toprak.hastanesi çok güzel.oldu kaliteli ben avrupa yakasında oturuyorum yoksa büyük ihtimal topraga giderdim. Yalniz biraz pahali.Zaten maltepe sinirlari ici de olsun dersen 3-5alternatifin var. Eger ki illa maltepe olmasına gerek yok dersen özel göztepe hastanesini de şiddetle tavsiye ederim
egak Haticekaya mehmet toprak hastanesine gitme de hangisine gidersen git tam bir para avcisi hastane.tam bir ticaretha e
Tomurcuk18 egak Birkaç postta gördüm yorumunuzu, ne yaşadınız çok merak ettim. Ben doğum yapmadım ama safra kesesi ameliyatı oldum orda.
zynpnil Delta hospital Reyhan hanıma gitmeye başladım bende. Diğer gittiğim hastane hem uzak geliyor artık hemde rakamlar çok yüksek. Ben şuanda memnunum sizde deneyebilirsiniz.