Busra221 Anne-olmak2 maalesef pipi resmî i görsen kıza inanmazsın bende inanamıyorum hala 25 haftalık oldum hala emin değilim
Busra221 Anne-olmak2 ay Piskolojim bunu kaldırmaz daha değişmesin erkek kız erkek ayrıntılı kesin diyorlar bilmiyorum özele gidiyorum
Anne-olmak2 Busra221 bende özele gidiyorum banada kız dedi kesin dedi senin yazıyı görünce şaşırdım ondan yazdım canm hayırlısı olsun sağlıklı olsunlarda inşallah 🤲🏻
Loyasteri Zeynno bende dün gittim 13 haftalık diye ultrasonda 15 gözüktü kız olduğunu söyledi emindi ama bakalım benim de 25 ocak son adet tarihim bana da bakarmısın
Merveosm Zilannn bende 10+2 iken gitmiştim pipi gorıyoum dıyıp erkek demıstı 17.haftada gıttım kız dedı emın olmamakla 19.hfta bı daha bakayım dedı. Yank bızde herkse erkek dedık:)
Zilannn Merveosm ben yanılmam kemik yapısında falan dedi ben pek acele etmiyorum da eşim fazlasıyla alıştı erkek oluşuna umarım değişmez🤗
Mavilisi Zeynno canım çin takviminden mi bakıyorsun ama çin takviminde belli tarihte doğanlara +1 ekleniyor ben baktığımda erkek çıkmıştı aynı siteden başka kişilere baktım cinsiyeti öğrenilen onlarda da tuttu