Zeynno Zilannn 12. Haftada bukadar net demiyorlar amadoktorunuz iyiyse olabilir. Doğum tarihinizi ve son adet tarihinizi yazar mısınız bakayım cinsiyete
Merveosm Zilannn bende 10+2 iken gitmiştim pipi gorıyoum dıyıp erkek demıstı 17.haftada gıttım kız dedı emın olmamakla 19.hfta bı daha bakayım dedı. Yank bızde herkse erkek dedık:)
Zilannn Zeynno ama doktorum ben yanılmam kemik yapısından dedi https://photos.app.goo.gl/AfLVpdE5wJWWbqMA6 ultrason kağıdı bu😊
Merve6606 Zeynno 27 kasik son adet..17 mart 1990 benim 15 kasim 1985 eşimin dogum tarihi..bana da bir tahminde bulunur musunuz
hzl412020 Busra221 ben de bunu merak ediyordum bize de 16 da cok büyük ihtimalle yüzde 90 kız dedi ama pipi gördüğü için değil, bebeğin duruşundan dolayı hiçbişey göremediği için. ayrıntılıda değişir mi diye aklıma takılmıyor değil. herkese de söyledik
Zilannn Zeynno tabi ki öyle ben kız olsun isterdim nasip sağlıklı kucağımıza alalım gerisi Rabbime kalmış 😊💕