Kızlar adetime 5 gün var fakat dayanamayıp al bi marka gebelik testi yaptım ikinci cizgi kırmızı cıkmadı ama orada bir cizgi var t kısmında beyaz renkte iyice baktıgım icin gördüm. Elimde bi tane daha vardı ona baktm acaba kendi cizgisi mi diye ama onda yoktu hic bir cizgi. Bu durumda ben hamile mi oluyorum ? reglime 5 gun var diye mi böyle cıktı zamanla koyulascak mı acaba ?