Hanımlar merhaba 20 haftalık hamileyim ve bebeğimin böbreklerinde idrar birikmesi var, doktorumuz çok büyük bir sıkıntı olmadığını söyledi. Yurt dışına gönderilen bir testten bahsetti ve yaptırıp, yaptırmama tercihinin bizde olduğunu bu testin sonucunda ise herhangi bir tedavisi olmadığını yalnızca aldırmak talebinde bulunanların olduğu bilgisini verdi. Tabi ki Allah korusun böyle birşey asla düşünmüyorum ama yine de insanın canı sıkılıyor 😔 bu durumu yaşayan var mı ?