dorukcuum Merhaba arkadaşlar tam 22 haftalık hamileyim ama hala bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum aynı durumda olan var mı ?böyle olup da hissetmeye kaçıncı haftada başladınız cevaplarınız için şimdiden teşekkürler ❣😊
Semam dorukcuum Bende düşünüyodum ne zaman hissederim diye 22 haftada hissetmeye başlamıştım ama 21. Haftada doktor randevumda doktoruma sorduğumda ilk gebelikte 25. Haftayı dahi bulabileceğini söylemişti. Eğer ilk gebeliginse biraz daha sabret 🙏 Tez zamanda hissedersin insAllah 🙏
Pnr22 dorukcuum 24. Haftada daha net hissedersiniz ben 22. Haftayken pıt pıt vuruşlari sonraki haftalarda daha net hissettim
mrv39 dorukcuum ben de 22+4 deyim canim ben de pitpit hissediyorum yani kendimi dinlemesem onu da anlamam öyle tekmeler balik kayasi falan yok yani millet disardan izliyormus hareketlerini falan oyle bisey yok bende 😆daha hareketleri cok güçsüz belki de o ufak hareketleri sen hissetmiyosundur
Alyami dorukcuum ben 25 ten sonra net hissetmeye başladım ilk gebeliğim ve bnde çok merak ediyordum neden hareket etmiyor diye ama şuan 38+1 im maşşallah şimdide şikayet ediyorum bu hiç uyumuyor mu diye hep hareket halinde 😃😃😃
dorukcuum mrv39 ay evet kimi bu haftalarda dışarıdan bile görülüyor diyor aklım karıştı en kısa zamanda tam olarak hissederiz inşallah 🖤😅