nilgun_41 yok ben aslinda karar vermiştim anne yanı alacaktım baya oldu araştırali. 6 ay sonra odasını ayırmayı düşünüyordum odası içinde montessori düşünüyordum fakat ne nasıl olur bilemedim. 6 ay sonra bide odasında durmazsa anne yanı o zamana kadar küçükte gelir. Cunku birazda çocuğun gelişimiyle alakalı hızlı büyüyen bebekse ancak 5 ay kullanabilirsin. O yüzden dedim acaba hiç riske girmeden direk park yatak mi alsam diye cunku onu baya bi kac sene kullanabiliyorsun.