Hiçç alakası yok . Ben 177 boya 70lr hamile kaldım kas coktu ama kendim baya baya zayıftım. Şu an 26 haftada 80 kiloyum kocamaannnn bir karnım var. Kız kardeşim özzz kız kardeşim 165 boy 70le kaldı balık etli hatta bi tık fazlası belki o da su an kilo aldı 22. Haftada 77 kiloda ne bir karın var ne bişe üstelik bebek kayıyo içimde diyor . Siz her şekilde 100 kilo da olsanız hissedersiniz ama dışardan hissedilmez . Ben 26 hafta olmasına rağmen videoda hıçkırdıgı bile belli eşim her an elini karnıma koymak istiyo bakınca hareketi görüyor bu noktada etkileyebilir göbeğim benim hiç yoktu aksine karın Kasım vardı . İsterseniz foto yükleyebilirim kardeşimle kendimin görüntü acısından cekmiştik hatıra diye 😀