gtopraklar Gebelikte idrar yolu enfeksiyonu neden olur? Nasıl önlenir ve nasıl geçer? Bugün doktorum tek kullanımlık suda çözünen bir ilaç verdi. Yatmadan içtim ve kasıklarımda hafif sancı var ilaç içimden bu yana. Normal mi?
Betim gtopraklar bende de vardı geçenlerde içtim monorol tek kullanımlık.. ertesi gün kasıklarım çatlayacak gibi ağrıdı sonraki gün geçti ama yine ağrıyordu ara ara sanırım tam bitmedi .. bıktım ben bu enfeksiyondan gebe olmadan önce de çok çektim :-/ gittiğimde doktora söylicem idrar tahlili yapsın bi daha
Mmmerve123 gtopraklar banada aynı ilacı verdi monorol mu neydi yatmadan önce içtim bende ağrı yapmadı ama etkiside olmadı maalesef
Zuhraa gtopraklar valla hamileliğin basindan sonuna kadar var canim malesef geçmiyor. Ben o dozu ictim gecmedi sadece sarı bi akintim vardi baska şikayetim de yoktu. Sonra baska bi antibiyotige basladim ilac bitince yine devam etti idrar kültürü yaptirdim temiz cıktı doktorum normal oldugunu soyledi hic birsey vermedi. Ara ara oluyor ama cok degil
gtopraklar Betim Yani benim Kasık ağrım yoktu. Tahlil istemese anlamazdım sanırım. Gebelik öncesinde de hiç yaşamadım. Ama ilacı içtikten sonra yaklaşık 1 saattir ciddi kaşık ağrısı çekiyorum.
Dilruba92 Aynı bugün banada doktorum verdi henüz içmedim yatarken icicem tek kullanımlık ne kadar yarar pek bilemeidm inşallah geçer