Minicikkiz Canım bu testler özelde çok pahalı zaten. 2-3 bin civarı. Devlette genetik bölümünde yaptırıyorsun bu testleri ve yaklaşık olarak 1-1.5 ay sonra çıkıyor sonuçlar. Yalnızca eşin ve senden kan alınarak bakılıyor. Genetik uzmanları senin soy ağacını falan çıkarıyor. Ailede bu tarz düşük yapan var mı anana teyze gibi, kalıtsal hastalığı olan var mı, akraba evliliği var mı, abin/ablan/kardeşinin çocuğu var mı, kaç çocuk, cinsiyetleri vs vs baya sorular soruyorlar. Korkulacak bir şey değil muhakkak yaptır. Sonuca göre tedaviye başlarsın.. benim de 2 düşüğüm var. İlkinin kalbi durdu, ikincisi dış gebelikti. Şuan hamileyim ama çok korkuyorum. Her günüm acaba yaşıyor mu diyerek geçiyor. Rabbim inşaAllah sağlıkla kucaklarımızı doldursun. Çok geçmiş olsun. Canını sıkma. Meleğin cennette seni bekliyor olacak sana şefaatçi olacak 2 meleğin var ne güzel. Her şey Allahtan takdiri ilahi..