brnr09 canım ben geçen gün gaz sancısını doğum sancısı sanıp doktorumu gece aradım düşün artık öyle sızlıyor ama sürekli sızı var meğer Doğum sancısı 30 dk da bir 10 dk bir 5bir şeklinde gelip o an nefes dahi alamaz benimle konuşmayı bile düşünemesezsin dedi dediği gibi de doğurmadım keşke o kadar kolay bi sancı olsa dedi o yüzden doğuramayacağıma karar verip sezeryan a karar verdi valla normal doğuranların da Sezeryan doğuranlarında Rabbim yardımcısı olsun ama galiba normal doğum daha zor