Sezgin Zeh1 geçen sene 2 gün sonra doğum yapmıştım bi gireyim buralarda ne var ne yok dedim postunuza denk geldim. Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin🙈
Adimadim Ravzamm evet ters gelisli oldugu icin bekledik donmedi sezeryana karar verdik sizin neden sezeryan
Drykmsl Ravzamm 🥰 evet sezeryan olucam ilk dogumum da sezeryan Dı ve şimdi de ikiz gebelik oldugu için sezeryan olucak gene. Saglıkla kavuşalım inş 🤗