Glsm9191 Dilime tercüman oldunuz👏🏼 10 gün sonra normal doğum ile doğum yapacağım inanın şu postu okuduktan sonra asıl korkudan ben titriyorum şuan da… Böyle şeylerin burada böyke yazılmaması lazım burası annelerin birbirine destek verebileceği sorularına birlikte çare bulacağı bir yer,böyle psikoloji bozan şeyleri okumak anne adayı için çok ağır bikere baştan bir sıfır başlıyor malesef.