Erdeminannesi0219 Tuhaf olan sizsiniz ki bilip bilmeden bu şekilde bi yorum yapabiliyorsunuz.Şuan istemiyorum ki korunuyoruz diyorum değil mi hanımefendi ? Ölümden döndüğüm bir doğumum oldu ve 5 sene çocuk düşünmüyordum,haliyle o çizginin olması beni çok korkutuyor.Ben henüz 22 yaşındayım ve o çatalda neler yaşadım sadece ben biliyorum.Lütfen acımasızca yorumlarınızı kendinize saklayın yazıktır.