Bettyss normali devlette düşünüyordum ama zorunlu sezeryanım. sezeryanı asla içim almıyor, bir de bir doktora gittim devlette ne soru sorabiliyorsun ne adamakıllı ilgileniyor hasta bitsin diye ilaç yazıp yolluyor gibime geldi. Ağrılarım hakkında bir soru sorduğumda “o zaman sende öyle yatma “diyip güldü , yani bir teselliye bile razıydım ama dalga geçti. Sezeryan odaları iki kişilik ve 2 gün kalınıyor dedi. Sezeryanlı olacağım adamakıllı hemşireler benimle bebeğimle bile ilgilenmeyecek kalabalıktan kesin. Herşey üst üste gelince bende özele gittim. Sonuçta bunca ay bebeğimizi bekledik işi şansa bırakmak olmasın dedimm belki de hiç bir farkı yoktur doktorun ve dikişin