Nuriiiiii Gelen paketi birkaç gün balkonda bekletip öyle açmak lazım. Açıldıysa bile kullanılmayan bir odada açmak, paketini poşete koyup ağzını bağlamak, çıkan ürünlere de çok fazla temas etmeden onları bekletmek lazım. Yani bu dönemde mecburen alınıyor bir şeyler