Busraogretmen17 Merhaba bugün doğum izni için doktora gittim tam 32.haftamdayım bebeğin boyu 38 cm kısa değil mi doktor birşey demedi kilosu 1800 o iyi ama boyu kısa gibi sanki endişelendim
Fasulye62 Busraogretmen17 bizde 32.haftadayız 2500 gram 44 cm ama bizimki biraz önde :) sağlıklı olsunlarda kilo çokta önemli değil cnm
Dnz2020 Busraogretmen17 ben de 32 haftaligim bugün gittim 2 kilo boyu 43 cm di demek ki minyon bir bebiş olacak
Mineee35 Bende 3 gün önce 32 hafta raporu aldım boyu 41 cm kilosu 1700 dedi bana da boyu iyi ama kilosu az geldi acaba kız diye mi düşündüm senin ki ne