Canım, benim suyuma 28. Haftada az demişlerdi hatta bende bir delik oluşmuş sızıntı vardı. Sonra antibiyotik ve fitil ile düzeldi. Suyum hep takip edildi, bazen 3 günde bir bazen haftada bir doktora gittim. 33. Haftada perinatolog suyumun düzeldiğini söyledi, doktorum da.
Ben o sırada havuç suyunu bol bol tükettim, en az 3 litre su içtim, her gün deveci armudu yedim.
Tabi bence en önemlisi bolca dua ettim, allahım hepimizin evlatlarını korusun.
Şimdi 38. haftanın içindeyim, korkma yat dinlen bolca dediklerimi yap.