26_26_26ggg Merhaba kızlar 9haftadayım yalnız her gün süt içemiyorum İçmem gerekiyor mu yani her gün ? Midem almıyor sütü . Birde arada gazlı içeçeklerdne içiyorum aşırı canım istediği için varmı böyle süt içmeyip gazlı içeceklere yönelen 😅
zeyzey95 26_26_26ggg süt bende içemiyorum sade nesquik aldım onu karıştırınca baya güzel oluyor soğuk soğuk içiyorum. Gazlı içecekleri ne kadar istesem de içmiyorum sadece maden suyu.
Bulantii 26_26_26ggg kola filan bende yarım çay bardağı içiyodum güya midemi bastırıyo gibi geliyodu felaket midem ağrıdı sonra bıraktım. Süt için acele etme bende içememiştim şimdi yatmadan önce 1 bardak süt ve hurma süper gidiyor. Zaten ilk üç ay bebeğin senden her türlü besleniyor yeşil elma da çok kalsiyum varmış internette okumuştum bulantıya da iyi geliyor ondan yiyebilirsin kaşar la peynirle almaya çalış ☺️
26_26_26ggg zeyzey95 maden suyu zaten günde bir tane içicekmişiz onda sıkıntı yok ta süt içememek kötü ya
HandeNur22 Bende ilk zamanlar süt içemiyordum ama artık içmeye çalışıyorum gazlı içeçek hiç içmedim bilemiyorum ama zararlı diye düşünüyorum