Merhaba sevgili anne adayları ve anneler
4+6 günlük hamileyim. 10 aylık bebeğim var. Süpriz bir hamilelik oldu. Bebeğimi emzirmeye devam etmek istiyorum. Bir sakıncası var mı sizce? Bebeklerime zarar gelir mi? Korkuyorum. Lütfen tecrübeli anneler cevap verebilir mi