cnnvzdn Merhaba adetime 4 5 gün var 2 gün arayla test yaptırdım şuan pozitif doktor inşallah böyle giderse oluşum devam eder fakat adet görürsen fiziksel gebelik olabilir dedi . 4 5 gün sonra adet olmaktan cok korkuyorum… [url=https://hizliresim.com/Q3nAFR][img]https://i.hizliresim.com/Q3nAFR.jpg[/img][/url]
Zsnbr cnnvzdn Keske bu kadar erken kan vermeseydin ben adet günü de test yaptım pozitif çıktı bugün 3. Gecikme günü ptesi gidip kan vercem en azından sürekli gidip durmam bide değerim yükselmiş olur yami inşallah
cnnvzdn bebegimmm16 4 yada 5 mayısta adetim normalde ben erken gebelik testinde 2 çizgi görünce kan vermeye gittim 2 gün üst üste artış gördüm
cnnvzdn Zsnbr çok mantıklı valla ben iki çizgiyi görünce koşturarak gittim 8.66 görünce 2 gün sonra tekrar gittim merakıma yenik düştüm biraz fazla strese girdm☺️Şimdi adet tarihim 5 mayısı bekliyorum inşallah olmam
Zsnbr cnnvzdn inşallah canım bende normalde 3 gün geçsin öyle test yapım dedm snra ilk gün olmayınca bnmde normalde gecikmez hemen öyle yaptım silik çıktı yarın bi daha yapcam işte. Ptesi giderim daha cunku erken öğrendn mi Daha çok strese giriyorsun
zeyzey95 cnnvzdn zaten iki günde bir kan vermek lazım değer düzgün artıyor mu diye ama sen baya erken vermişsin adet geçtikten sonra verseydin iki kere verdikten sonra keseyi görürdün zaten canım 😂
bebegimmm16 Aynen canım bi hafta sonra tekrar git yazık sürekli kan verme zaten hastanelerde tehlikeli hem gittiğinde keseyede bakarlar 😊