Selinnnn91 Ben soldayım sürekli benimki sağa yatırmıyor hemen kafasını dayıyor istesem de yatamıyorum 😅 sol tarafımı da artık hissetmiyorum 😅 doktorum sola yatmayı önermişti canım sağ tarafımızda vücuda kan pompalayan damarlar daha fazlaymış ve üzerine yattığın zaman damarlarda baskı oluyormuş buda hemoroid vücutta şişkinlik vs o tarz şeylere sebep oluyormuş doktorum o şekilde söylemişti😇