gcmntmt14 Birde sizin fikirlerinizi ben alayım söyle güzel anlamlı sıcak isim önerileriz varsa.Yada sağdan soldan duyup ahh kızım olsada koysam dediğiniz isimlerin talibiyim 😁
UrasEgeninannesi gcmntmt14 Rana vermeyi düşünüyordum oğluşum kız olsaydı :) Ayşe Rana, Elif Rana gibi :) Nehir, Defne gibi isimler de vardı aklımda :)
ilkbahar gcmntmt14 ben nurefşan / gülefşan, gülfer gülruba isimlerini seviyorum ☺️ama kızım olsa koyarmıydım bilmiyorum 🤷♀️😃
ZeyMom Zeynep Sare koyacağım ben Allah nasip ederse sana da tavsiyem olsun :)) zümra ismi de çok hoşuma gidenlerden bir de duru ismi
ZeyMom ilkbahar hadi yaaa o zaman dedıgım gıbı cnm Sare , zümra , Zeynep , Elif , Meryem bunlar çok güzel isimler acele etme canım Allahın ıznıyle hayırlı güzel bir isim koyarsınız insaallah🤲🏻
gcmntmt14 26_26_26ggg küçükken bebeklerimin adı beste buseydi diyodum ilerde koyarım diye ama öyle olmuyomus 😁
Selinbugra gcmntmt14 ben inşallah kız olursa buğlem koyacağım oğlumun ismi buğra☺️ Defne isminide çok seviyorum