Merveakcaa1662 Kızlaar bugün tam 15 haftalık olduk Pazartesi gitmek istiyorum cinsiyet için sizce çok mu erken olur 15+4 olucaz o gün
Cileklipasta Merveakcaa1662 doktorum 16. Haftada pozisyonu uygunsa net olarak söylerim demişti. 14. Haftada gitmek zorunda kaldım ve kız olduğunu söyledi. Bence erken değil eğer uygun pozisyondaysa.
UrasEgeninannesi Merveakcaa1662 uygun pozisyondaysa öğrenirsin mutlaka canım. Ben 12.haftamda öğrenmiştim :)
26_26_26ggg UrasEgeninannesi Ya 12.haftada mi öğrendin canım peki sonrası değiştimi aynımı kaldı bende mayısın sonunda kontrole gidicem de tam 12-13 haftalık olucak acaba benimkide belli olurmu diye düşünüp duruyorum:)
Ummuhan4934 Bende oğlumu gecen yıl 15inci haftada öğrendim şuanda 14üncü haftadayım kız dedi ama pekte inanasım gelmedi çünkü oğluma 13üncü haftada kız demişti😂😂