Handecikk Merhaba . Hamilelikte güneş kremi kullanan var mı? İçeriği temiz memnun kaldığınız ürünler hakkında fikir verebilirseniz çok sevinirim.
Medusafer Handecikk ben beyaz tenli ve çok alerjik biriyim 3 yıldır lierac yüz güneş kremi kullanıyordum hamile olduğunu öğrenince solante pregna denedim hiç memnun kalmadım hemen tekrar lierac kullanmaya başladım çok memnunum ama herkesin cildi bir değil bence mutlaka deneyerek al
izmirlih35 Sebamed 50 faktör kullanıyorum. Eczacı hamileler için bunu önermişti ayrıca bir arkadaşımın doktorda sebamed demişti. Yinede doktorunuza danışın
Handecikk Doktor solantenei önerdi ama yorumları çok parlak değil . Beyaz tenli olmadığım için vazgeçtim solanteni almaktan sanırım renk açıyormuş sürer sürmez . Çok teşekkür ederim kızlar fikirleriniz için