Yenihamile11 Merhaba bir kaç yerde yazdim kimse cvp vermiyor artik Bebeğim 32+1 kilosu 2400 suyum fazla Iri bebek ve kafası biraz büyük dedi Aranizda bu tarz konu yaşayan oldu mu Valla kocam.Aldatti desem inanin daha fazla ilgi görür ama canınız sağolsun ne diyim belki bana yazan çıkar gene aranizda
Burcu3509 Yenihamile11 32+3 de 2260.grdı. 35+3üz şuan 35+2 ağrım oldu acile gittim. 3186GR çıktı 2 hafta önde gidiyor. Erken doğum riskin var.
Eylulikraninannesi Yenihamile11 canım bende 31+2de gittiğimde kilosu 2200 şu boyu 42.5 kafası büyük kafası 35. HF göbek 34.hf saydı doktor kafa zaten büyük olabiliyor erkek bebeklerde bide ailede öyleyse oluyor ddedi. Ama böyle kilo almaya devam ederse ya biz doğumu başlarız 3 buçuk kiloyu geçince dedi gününü beklerse 4 4 bucugu bulur o zamanda normal zor olur dedi 🤷
Yenihamile11 Burcu3509 benim 1 hafta önde gidiyor demişti Senin bubsekilde olunca mi erken doğum.riski oluyor
Yenihamile11 Zemine11 merhaba benim.400 gr fazla o zaman cok.da dert etmemek.lazim ne biliyim.ikk bebek olunca
Ozlembugday Canım bende suan 33+0 haftalıgım 32+3 de gittigimde bebegim 1.900 dü kafası 1,5 hafta önde cıktı.diger her yeri haftasıyla uyumlu cıktı.benim doktorum kafasının önde olmasının bır problem teşkil etmedigini söyledi.
Yenihamile11 Ozlembugday Ne güzel ben fena panikledim neden fazla su var neden iri diye kadin şekerimde 145 çıktı diye daha önce bakıldığında bana şeker ölçüm aleti al dedi ki ben şeker kullanmam ekmeği çok az yerim
Yenihamile11 Eylulikraninannesi Çok teşekkür ederim Dogru babamiz uzun boylu oda 4 kilo doğmuş başka doktor kontrol edince rahat konuşamadım kafa tasi büyüklüğü ebatı yazan bir kağıt vermedi ultrason görüntü kağıdında yazar mi acaba he beki demiştir ama ben biraz telaş yapınca anlamamışımdır
Eylulikraninannesi Yenihamile11 canım bpd oluşu kafa ölçüsü oluyor ama işini yararmi bilmem benimde eşim yapılı biri ona çekti belliki
Burcu3509 Yenihamile11 Suyum fazla 2 hafta önde gidiyor olduğundan erken doğum riskim varmış. Haftaya çarşamba gidicem. Gün verecek bize.
Yenihamile11 Yenihamile11 aman bana onu demedi heralde deseydi kaliten giderdim.o an paniklemekten Gerçi demese de o anlama gelmiyor değil haliyle
Zemine11 Yenihamile11 bence de dert etme bişey olmayacağı varsa da oluyor çünkü pozitif düşün bebeğin şu an senin duyup hissediyor o yüzden olabildiğince sakin
Miranmiray Burcu3509 Canım ben de 33 haftalığım erkek bebek baş çevresi 1 hafta önde gidiyor suyunda fazla ama son adet tarihim göre 33 hafta olmak yerine 32 hafta görünüyor ultrasyonda. 1 hafta gelişim geriliği var ve en son 31. Hafta da 1600 gramdı
Ozlembugday Yenihamile11 bazı doktorlar biraz çok abartıyor bence çok tedirgin olma.benim ablamın 2 ay önce doğan bebeğide normale göre 2-3 hafta önden gidiyordu.erken doğum olabilir bebek 4 kilo olursa 38.haftayı beklemeden alırız diyorlardı ama korkulan olmadı bebek 3.600 dogdu 😊
Derin1 Yenihamile11 korkutmak istemem ama detaylı ultrasonda bir sorun çıktı mı suyla alakalı ben bebeğimde 32 haftalıkken su fazlalığı yaşadım sonra perinataloga gittim tekrar midesini göremediler buna bağlı olarak da yemek borusu yokluğu tespit edildi ( özafagus atrezisi ) erken teşhis çok önemli suyun gerçekten fazlaysa ve şekerinde bir sıkıntı yoksa tekrar detaylı ultrason olmanı öneririm ..
Yenihamile11 BuketBdk yani 300 gr fazla diye niye kadin beni bu kadar panikletti ya Erkek sonuçta iri.olmasi normal.o zaman
BuketBdk Yenihamile11 bence gayet normal. Her doktorun bir kilo sınırı var ve ona göre söylüyorlar, arkadaşımda 30 haftalık hamile onunda 1.800 çıkmış gayet normal demiş. Neye göre kime göre normal
Burcu3509 Yenihamile11 30 cnm. Önce şekerden diye düşündüler. Oda çıkmadı. Sonra bebek iri bebek o yüzden vücut yapıyor dediler. Ters birde bebeğim. O yüzden sezeryan olacam.