Merhaba inşallah Eylül de ögretmen olarak atamam olacak atandıgımda 28 haftalık hamile olacam bulunduğum şehri yazmayı düşünmüyoruz memleketime yakın yer olmasını istediğimiz için sorum şu : Normal dogum iznine 32 hafta olunca ayrılıyor ben bir ay için göreve başlamayı düşünmüyorum bir ay erken izne ayrılıp bir ay erken dönme gibi bir durum oluyor mu acaba bu konuda bilgi sahibi olan arkadaşlar bilgilendirme yapabilir mi? Şimdiden teşekkür ederim