MineKasp Kızlar 38+5 oluyoruz pazartesi günü epidural anestezi ile sezeryan doğumum var dualarınızı beklerim,, bana güzel önerileriniz varsa can kulağı ile dinlerim 🙈😍💙
Snmdnz MineKasp Allah sagsalim kucagina almayi nasip etsin canm☺ ilk yuruyuste yere bakma direk karsiya bakarak yuru bas donmen felan olmasin yaninda komposto k.kayisi kayisi meyvesuyu bol su 2si1arada nescafe bitter cikolota felan bulundur eve geldigindede bol bol yurumeye calis cabuk toparlaman icin zaten 1hagta 10gune toparliyosun iyiyim diye aldanip ayaklarini usutme canm dikislerin ektra agrimasin hemn sutun gelmezsede telas yapma gelmese bile sen emzirmeye devam et hurma kayisi elma bunlari komposto yap tuket tahin helvasi bol su sut attiriyor canm.birde goguslerini karbonatli suyla sil temizle hem yaralara iyi geliyor uclarini aciyor hemde temizlemeden direk emzirebilirsin bebisin agzi pamukcuk olmaz canm☺☺
Ylcnbsr MineKasp bende normale doğum korkumu yenemediğim için perşembe spinal Sezeryan olacağım allah sağ Salim kavuşmanı nasip etsin inşallah 🤲🏻🙈
Tugbatargit18 MineKasp Allah yardımcınız olsun sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🙏🏻❤ hangi hastane ve dr acaba ?
Meralll Allah yardımcın olsun canım🤲🏻 İnşallah kolaylıkla sağlıkla kucağına almak nasip olur.. ben de 36. Haftadayım zaman yaklaştıkça heyecan artıyor 😬 isteğe bağlı sezeryan mı oluyorsun ben daha karar veremedim de
MineKasp Meralll amin inşallah canım çok teşekkür ederim evet kendi isteğimle normal doğum korkumu yenemediim maalesef hayırlısi böyle imiş 💙
MineKasp Snmdnz çook çoook teşekkür ederim ne de güzel anlatmışsiniz allaah razı olsun 🤲♥️ amin inşallah 🤲🤲
MineKasp Ylcnbsr amin inşallah canım çok teşekkür ederim hepimiz de sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız inşallah 🤲🤲❣️
Ylcnbsr Dilaraars bu kişiye göre değişiyor kiminin ağrısı oluyor kiminin olmuyor sanırım doktorum spinal önerdi yeterli dedi
FundaCesur Bende pazartesi doğuma giricem canım 39+1 oluyo benimde Allah tüm hamişlere bebişlerini sağ sağlim ve sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻👼🏻