deletedmom126 Kızlar biz 16 haftalık olduk sizler kaç haftalık oldunuz cinsiyeti öğrenen varmı ? Bizim kızımız olucak inşallah 🌼❣️
Seraparsln deletedmom126 ne güzel 🥰 bende yarin 16 oluyorum insaALLAH bugün doktora gittim kiza benziyor dedi hayırlısı bakalım 😊
Seraparsln deletedmom126 bizim Ekim anneleri pek aktif değil sanırım geçen bı sohbette de çok az kişiydik sohbet falan pek yoktu zaman ilerledikçe olur mu bilmem 🥰
Bus_ak18 deletedmom126 15+3 üz ekim doğumlu olacak sanırım 😊 12. Haftada erkek gibi dedi ama netleşmesi için daha var dedi. 20. Haftada tetenoz aşımı olup ayrıntılı ultrasona gittiğimde bakacağz artık😍
Gizemito Yarın doktorumuza gidicez inşallah çooook heyecanlıyım 16 haftalık olucaz inşallah her şey yolundadır cinsiyeti öğreniriz 🌸🥳🤗
Yaseminilter Dilara22 bizde gidemedik hala virüsten 16+0 olduk bugün haftaya cinsiyeti öğrenmeye gidicez inşallah 😃
Kkaya0153 İlk doz tetanoz aşısını ne zaman vurulcaksınız. Bende 16 haftamdayim ebe 17. hafta için gün verdi.
Bus_ak18 Kkaya0153 herkes 20. Haftada oluyor aşıyı banada sağlık ocagında 20. Haftaya gün verildi emin misiniz 17 olduguna?
Caglahassan Busra19 beni aramışlardı hamile olduğumu nereden öğrendilerse😂😂 mayısın 10u sanırım aşı günü ofiste ajandama yazmıştım tam hatırlayamadım
deletedmom126 Bus_ak18 insallah sağlıklı olsunda önemli degil kız erkek 🤗ama sanki bu sene kız senesi herkesin kızı oluyor😂🥀🤩😚
Tuba-15 Bus_ak18 bizde 15+3 olduk :) merhaba haftaya 16 olduğumuzda kontrolüm var inşallah cinsiyeti belli olur
Oznuruzun deletedmom126 16+3 gunluguz oğlumla 💙 ikinci hamileligim ve çok şiştim gibi geliyor sanki 8 aylık hamile gibiyim sezeryan olacağım için eylül sonu da olabilir bizim doğum ama belli değil
Elifdoan 14+6 olduk oğlumuz olacak inşallah 🤗 biraz halsizlik devam ediyor ama iyiyiz çok şükür bulantılar azaldı istahimiz açıldı 👶😍
incikinannesi Bus_ak18 Benide sağlık ocağından aradı hemşire mayısın 21 ine falan gel dedi iğne için tahmini 20-21 haftaya denk geliyor 17 erken diye biliyorum bende size katılıyorum
Kkaya0153 Bus_ak18 Evet 7 mayısta gel dedi kan tahlili vs.de yaparız dedi. Arkadaşımda 4-5 ay arasi vurulmuştu. Ilden ile değişiyor heralde
Elifozmen33 13 +6 buun kontrolumuz vardii keyfi keyff minnakkkim gostermedii bacagini kapatti kiza benziyor ama gene de bacak arasinda sakladigi olabilir 1 ay sonra net belli olur dedi
deletedmom126 L_yla123 ya en son 13.haftada gittim ama ne boyu ne kilosu söylemedi canim ama 20 haftada sorarım 💙💙❣️
incikinannesi deletedmom126 Bizde 17+3 olduk canım 🙋🏻♀️Cinsiyet en son gittiğimde kıza benziyor dedi doktorum ama belli olmaz dedi hayırlısı inşallah 💖
imrangulll 9 dakika sonra 15+2 🥰 13+2′de doktorum kesin ve net kız dedi bakalım ben babynestini emzirme önlüğü yastığı battaniyelerini aldım set olarak😂 Kesin demişti ama yinede çarşamba tekrar baktırmak istiyorum 16 olucaz bakalım ☺️
deletedmom126 imrangulll hahah😂🤩🤩degisirse görürsün 😊💞❤️ ben daha almadım hic birsey bayramdan sonra insallah🥀🤲