R-s94 Kızlar 32 haftalık hamileyim hamile olmadan öncede çok fazla uçuk çıkıyordu ama hamile kaldığımdan beri ilk kez dün çıktı beyaz yara gibi olduğu yer kıpkırmızı ağzımda çıktı ve çok acıyor enfeksiyonu boğazıma kadar indi hissediyorum çünkü olduğu tarafım komple uyuştu ağrıyor başımada vurdu ağrısı, başına gelenler varmı ne yapmam lazım doktora da gidemiyorum sizce gitmelimiyim?
Ezgi05 R-s94 4-5 gün önce benim de çıktı ama ben büyümeden uçuk kremi kullandım burda kullan diyen de oldu kullanma diyen de post açmıştım bende ama ben kullandım kuruyunca kestim hemen şuan çok az bişey kaldı ama aktif değil kuru yara gibi bişey
Sevgics R-s94 benimde 3 4 gün önce ckmsti çay kaşığını ocakta iyice ısıtıp degdirdim ucuga yaktı ama dağılmadan hemen ertesi gün geçti kurudu garip saçma gelebilir ama ben her ucukta yapıyorum bunu fikir olsun, diye, dedim😊
Betim R-s94 canım hemen kuruması için bulduğum yöntemi söyleyim sana , limonun içindeki lif varya posası onu bıçakla al uçuğun üzerine koy öyle bir yakıyor ki sonra yanması duruyor bi çıkarıyorsun limonu uçuğun iltihabı kurumuş oluyor dene ..
R-s94 Ezgi05 anladım enfeksiyonuz yayılmışmıydı ? İnternette okudum hamilelikte uçuk iyi bişey değilmiş korktum bende bide boğazıma kadar inince ağrısı napsam bilemedim
Ezgi05 R-s94 ya benim dişimde aşırı ağrı oluştu 3 gün ağladım kendi doktorum ve diş doktorunun bilgisiyle antibiyotik kullandım benim vücudum hastalığı falan uçukla atar büyük ihtimalle dişimdeki iltihapı uçukla attı krem kullandım 2-3 gün kurudu geçti enfeksiyon falan sanmıyorum açıkçası
Bulantii R-s94 canım ağzının içinde mi çıktı dışında mı anlamadım kusura bakma. 🙄 Eğer ağzının içinde yirmiliğin ordaysa yirmilik dişin iltihaplanmış olabilir diye sordum. Boğazıma kadar indi demişsin. Eğer ağzının içinde ise ağız yarasıysa tuzlu su ile gargara da iyi gelir.
Sevgics Yok yapma belki acır yan etkisi, olur sen bildiğin yap canm ben kötü olurum, sonra kötü bisi, olrsa 😥
Hashasim2020 Benim büyük 2 başlı çıktı 8. Haftada şuan 15. Haftadayım daha yeni kurudu hiçbir şey sürmedim kontrole de gittim hiçbir sıkıntı yoktu internette çok araştırınca boşu boşuna evham yapıyoruz birşey olmaz geçer içiniz rahat olsun
Gmznz-0202 Sarımsağı soy yarısını kes ateşte ısıt dayanabilecek sıcaklıkta olsun soğuk olmasın oraya bastır kısa zamanda geçer inşlh
Bulantii Ezgi05 dudakta çıkan diye başlık açmış arkadaş ama yirmiliğin orda deyince bende tereddüt ettim 🙄 ya da anlamadım bilmiyorum 🤷♂️
R-s94 Ezgi05 evet canım ağzımın için biri dudakta yazmış açıklamaya onu ben yazmadım düzeltemedimde ağzımın içinde çıktı daha öncede çıkmıştı ama hamile değildim doktora gitmiştim boğaz fısfısı vermişti bide merhem şimdi tekrar çıktı ama hamile olduğum için hiç bişey kullanmadım 😞
R-s94 Bulantii evet ağzımın içinde daha öncede aynısı oldu doktor fısfıs ve merhem vermişti ama gargarayı denemem lazım belki hafifler teşekkür ederim
Bulantii Ama yirmilik ise doktora danışmalısın burdan yazcağımız hiç birşey iyi gelmez ve ihmal etmemelisin🤷♂️
Ezgi05 Bulantii ben ilk kez duyuyorum ağzın içinde hatta o kadar içinde çıkan uçuk o iltihap apse tarzı bir şey olabilir ihmal etmesin o zaman bi doktora görünsün
R-s94 Bulantii ya biri girip dudakta diye düzeltmiş arzu diye bi kız ama dudakkta değil ağızın içinde bende düzeltemedim tekrar dan kaldı öyle
Bulantii Ezgi05 bencede apse tarzı bişeyden bahsediyor arkadaş boğazıma kadsr indi demiş uçuk o kadar bi kaç günde ilerlemez bakalım yazsın ne dicek🤷♂️
Ezgi05 R-s94 bende krem öneriyorum ağzının içine sakın krem sürme ve bu durumu ihmal etme iltihaplanma falan vardır onu da yutarsan bebeğe çok daha fazla zarar veriyormuş ben diş ağrım da çok araştırdım yani bana sorarsan pazartesiyi bile bekleme acile git derim
Bulantii R-s94 canım yirmilik diş olabilir bence bi doktora gitmelisin. Basit bir uçuk ağız yarasına benzemiyor gibi. Yinede gargarayı dene ama ihmal etme geçmiş olsun