Merhaba anneler 18 hafta lık hamileyim kardeşim yoğun bakıma alındı çok düşünündür ona oda bana aynı şekilde görmek istiyorum oda görmek istiyormuş bir iki defa girdim eline eldiven taktırdılar 5 dakıkadanda fazla kalmıyorum ama bi sıkıntı olur mu daha sonra kadın D. acike gittim gayet iyi bebeğin dedi çok sık girme dedi girme aralığını uzattım bende ama bi bilgisi olan yazarsa sevinirim