Kizlar acil yardim lütfen. Eşimle işimiz gereği İstanbulda ikamet ediyoruz. İkimizde covid19 atlattık ve 3 ay izne ayrıldık. Memlekete gitmek istiyoruz ama şehirlerarası bir türlü açılmadı😔 İzin belgesini nasıl alabiliriz acaba nolur biri bişey desin burda kimsemiz yok çok bunaldık. Geçim de sıkıntı gelir kalmadı 😔