Yok ne yapılabilir ki, çok hareketli bir bebekti ondan olmuştur , sezaryen oldum Ben ama sebep bu değildi , 2 kez dolandığını gördükten iki hafta sonraki kontrolde açmıştı zaten , iri bir bebekti baş çevresi vs o yüzden , bildiğim kadarıyla da normal doğuma engel değil ha ben normal doğuma sıcak bakan biri olmadım hiç ama siz doktorunuza sorun Kordon dolanmasın