Denizkaplan Hulyafuat dogum sancısı herkeste aynımı bılmem ama karında toplanma bebegın kasıldıgını anlıyorsun zaten adet sancısı dyenler var ama benmkı bıldgın gaz sancısının sıddetlısıydı
Muhammedim0125 Denizkaplan bir anda mı başlar benim programa göre 39+5 belirti yok sadece idrara sıkışık gidiyorum sancılı o da sanırım enfeksiyon var diye