Ya daha öncede yazmıştım kürtaj snrası doktor folik ast kullanmaya devam et dedi bnde 3 aydır kullanıyordum işte geçen test yaptm görenler oldu zaten slik çıktı yarın tekrar yapcam adet günüm de yapmıştım cunku. Ptesi de gidip kan vercem folik asitim bitti eşim bugün yine almış kullanıyım demı devam edeyim yani en azından ptesi doktor yine devam et der diye düşünüyorm bu kadar içmenin zararı varmıdır acaba cunku doktor 3 ay korun ama folik asit devam et 3 ay snra Bırak korunmayı dedi. Bnde öyle devam ediyorm 😂