merve6106 agdayla alamayan sakın jilet vurmasın sonra zorlaşır valla ameliyat eldiveniyle yolmaya calışın benım bir kerede bitmedi 3 gündür az az alıyorum ama bayagı aldım yani ben dayanıyorsam beceriyorsam herkes yolar valla 😂😂😂🤣🤣🤣
bukleliana merve6106 eldiven süper fikir. Ben de internetten okudum ameliyat eldiveniyle yapmayı. Şu an en güzel yöntem bence de. Ama boylarının uzun olması lazım eldiven için. Yoksa zorluyor. Epilatör de denedim ama şimdi iyice hassaslaştık diye midir nedir çok kanatıyor .
Tubasim merve6106 canım dudak kısımlarını nasıl yoldun 🙈 ben bi kere kendim ağda yapmayı denedim kan revan içinde kaldım derisine kadar soyuldu.jilet desen daha beter hiç bi şey görünmüyor. kuaför ağdayla iki dk da hallediyordu valla kıymetlerini bilememişiz.
anne543769 Songulkaya keşke bende eldivenle alabilsem ya 🙈🙈ama çok canım yanıyor daynamıyorum çekemiyorum
Songulkaya anne543769 bende agdaya yada epilasyon aletine hic dayanamiyorum 😁 eldivene alistim ilk çekmelerimde gozlerimden yas gelse de sonra uyuşuyor anlamiyorum bile
Babyy1S anne543769 tüh dokuculerden alip yapabilirsin aynayla bak yap surdukten sonra yika en basiti o yani
anne543769 Mommmmmmm kendi kuaförümün numarası var ama oruçluyum genital alamam dedi iftardan sonrada malesef geç olduğu için gelemem dedi😕
anne543769 poyrazsmom_ 😂😂yarın bi daha deneyecem bende 😂eşimde keseceğinden korktu sanırım yardım etmedi
Ozlmece22122 anne543769 valla canım bende göbekten bişey göremiyorum karşıma ayna koyuyorum agdayi birden sürüp çekiyorum jiletle kesinlikle daha çabuk çıkıyor o yüzden o zahmete değer
anne543769 ozlemikka ya canım çok iyi yapmışsın bende uğraştım ama beceremedim yapıştırdım çekemedim😕🙈
Alyami anne543769 ilk almaya başlayınca sızlıyor ama sonra geçiyor benim için ağdadan daha acısız inan 5 dk sürmüyor ☺
Hcrn98 Bende jileti dokundurduğum dk direk kanıyo bacağım özel bölgeyide alamıyorum kendim eşim yardım ediyo ama jiletle biraz ucu çıktımı kaşıntıdan ölüyorum onun için kafam çok karışık eldivenede cesaret edemiyorum valla durumlar vahim 🤦🏼♀️😂
anne543769 Cocuklarim canım ya tüy dökücü için zararlı kullanmayın dediler 😕 doktora sormadım ama yinede yanlış bilgi vermeyim
Cocuklarim anne543769 yapacak başka birşeyim yok ağda makine ile alamam bayılırım sonra hiç dayanamam jiletle göremem keserim sonra mecbur alacağım
Mucizem1234 anne543769 38.haftamdayim bende çok kötüydüm kuaforume yalvardim nolur dedim al yapamiyorum hamileyim diye dayanamayıp yapti normalde asla yapmıyor virusten dolayi bi gün once o kadar sancim vardı ki o an tek derdim o şekilde hastaneye gitmemekti ve ertesi gün gittim komple bacak kol altı özel bölge kas bıyık kol O kadar rahatim ki su an rahat rahat dogurabilirim😊😊😊zaten son 2 haftam o zmna kadar çıkmaz heralde
anne543769 Alfa2017 veet jiletini öneriyor herkes ama kendimi keser miyim diye de biraz korktum🤷🏼♀️ deneyecem bakalım artık mecbur
Ezgi05 merve6106 nasıl yoldun canın acımadı mı kız ben de hep ağdaya gidiyordum mecbur anneme aldırdım ama annem olmasaydı jilet vururdum öyle temizlenilirmi düşününce tansiyonum düştü acıdan
merve6106 Ezgi05 3 gündür parca parca alıyorum valla bende ilk defa denedim terden su oluyorum ama jilete vursam agdacıda zorlanırım agda yapışır kalır kıl köklerim hemen kalınlaşıyor benım çünkü
Meralll Rinaverda ben sordum kuaförüme ama maalesef bayramdan sonraya kadar zor dedi😔ben de 36. Haftadayım, eşim de burda değil valla çok kötü bir durum oldu.. kuaförüme de dedim zor durumdayım tüh açılmıyor mu diye ama gelip evde yapayım demedi ben de soramadım😕
Hamissanne merve6106 benim tüylerim baya kalın daha önce jilete vurdum diye. Şimdiden sonra eldivenle alsam çok mu acir