nil_sugra Meleke geçmiş olsun ama bu kadar moral bozacak bir şey yok bence. Doktor sana yapılması gerekeni gayet güzel anlatmış. Şayet geçmezse basit operasyonla açtemizleyeceğiz demiş. Bende beynimde kist olduğunu öğrendikten 10 gün sonra mr’a gireceğim gün hamile olduğumu öğrendim. Ama bu kadar moral bozmadım. Vardır bir sebebi hikmeti diyelim ve Allaha bırakalım.
Meleke nil_sugra çok teşekkür ederim yorumunuz için. Dediğiniz gibi yapacağım. Allah size de acil şifalar versin 🙏🏼
Glserenarslan Meleke bende de vardı belli bir dönem hep aynı boyutta kaldı şuan altı aylık olduk göremiyoruz ultrasonda doktorum kayboldu yada çok küçüldü dedi üzülmeyin bende çok üzülmüştüm ama bebeğe hiçbir zararı yok 🙏
Meleke Glserenarslan bende dün duyunca çok üzüldüm, bugün daha iyiyim. Yorumunuz da içime du serpti, benimki de öyle olur umarım. Çok teşekkürler 🙏🏼
Aslina Meleke canım ne yaptın kistle ilgili son durumun ne? Bende de 5 cm’lik bir kist varmış. Sıkıntın oldu mu ne yaptınız süreç nasıl devam etti?
Berin Bende ilk hamile olduğumu öğrendiğimde 4 haftalıkken 3 cm kist var ama takip ederiz dedi doktor sadece. Pazartesi günü 6 haftalikken gidicem doktora, umarım küçülmüştür ve iyi haberler alırım bende çok korkuyorum ne yalan söyleyeyim 🤲🤲
giresun Meleke merhabalar Bende 3 aylık hamileyim kistim 10 cm oldu aynen doktor bana iğneyle bosaltcam dedi acaba siz oldunuz mu bana kist ağrı yapmaya başladı😪