Hatice-aydn Bugun 38 haftalık olduk şükür 2 haftamız kaldı ama ayaklarım çok aşırı şişti zor oynatıyorum ayaklarımı var mı bugun bir çaresi nasıl iner bu şişlik
Sun Hatice-aydn tuzu kes ve hareket et platesi öneriyorum çünki benimde bi ara şişiyodu yürüyemiyodum plates yaptım ve tuzu kestim ii geldi şuannsadece ayaklarımda yanma oluyo