DAMLA1234 Ben neredeyse ilk beş ay eşimden hiç ilgi görmedim, çok kötüydü benim için bu süreç. Ama şimdi babalığın farkına yeni vardı galiba ilgi göstermeye başladı ve ilginin nasıl Harika bir şey olduğunu, bunu diğer insanlardan görmekle eşten görmenin nasıl farklı olduğunu o zaman anladım. İnsan bir kere tadınca hep tatmak istiyor 😄 bu yüzden tamamen ilgisiz kalındığında ilgi istemek normal ama ilgi zaten varsa bunu sürekli talep etmemek gerekiyor. Onlar da sıkılabilir bazen. Ama buna hep ihtiyaç duyduğumuz bir gerçek