Canım ben kullandım ama bi sonuç alamadım g-besin aldım şimdi hamile kalan olmuş baya birine de yazdım 2,5 ay kullanmış hamile kalmış bende aldım günde 3 defa yiyorum tadı çok güzel şimdi sahurda 2 tane yiyorum iftarada birini bırakıyorum tok tutuyo beğendim şimdilik inşallah mübarek ayın bereketi olur da bende faydasını görürüm