Gksn1993 merhaba hayırlı akşamlar doktorun hiç muayene esnasında konusunu açmadı mı size. Ben şu an 29+4 günlüğüm ikiz gebeliğim ve doktorum bna 25 26 haftalarda sezaryen olursun demişti açılman yok dedi muayene esnasında.
Bi kaç gün önce kontrolüm vardı doktorum bebeklerin duruşu şu an için normal doğum pozisyonunda olduğunu ve normal doğum yapabileceğimi söyledi açılman olursa dye. Biz birşey sormadan doktorum söylüyor bize fırsat bile bırakmıyor