060420 Kızlar 6 aylık hamileyim 4 gün önce yine olmuştu şiddetli dün akşam yemekten sonra oldu bu akşam da aynı şekilde yemekten sonra başım çok ağrıyor gündüz aralıklarla oluyordu ama hamilik zehirlenmesi mi normal bir durum mu sizce ? İlaç alamıyorum malesef
ilkbahar 060420 hemen öyle hamilelik zehirlenmesine yorma değildir inşallah ☺️benim hamilelik zehirlenmesi deyince önce aklıma yüksek tansiyon idrarda protein geliyo … Baş ağrısı minör belirtilerindendir
brcaky Baş ağrısı gebelik zehirlenmesi demek değil, aynı zamanda tansiyonunda yüksek olması lazım bence tansiyon aleti almalısınız, dişte başa vurabilir, saçınız ıslak kaldıysa o da baş ağrısı yapar
060420 brcaky ilk hamileliğim oldukça tedirginim ondan sanırım birde nette baktığımda benzer şeyler gördüm yediklerimden de olabilir teşekkür ederim 😊
Yucelinannesi01 Ben 2 gün oruç tuttum başta baktım yemekten sonra dinlenmeye geçince bi baş ağrısı. Orucu bıraktım malesef. Geçti şu anda