Esilamiram İyi aksamlar arkadaşlar bugün konrolum vardı 34+6 günlüğüm. Doktor bebeğin kilosu önde dedi şekerin olabilirmi dedi. Bende şeker yüklemesi yatırmamıştım. Ama açlık tokluk kanı vermiştim normal çıkmıştı. Korku sardı şimdi beni keske yükleme yatırsaydım diyorum pişman oldum.😔 1 hafta açlık tokluk ölçüp getir dedi böyle durumu olanlar varmı.??
ilkbahar Esilamiram benim önde ama şeker yüklemesi de yaptırmıştım sonuç olarak insülin kullanıyorum en az bi aydır 29+5im 🙂☺️
BanniCici Esilamiram bende şeker yüklemesi yaptırmamistim yani doktorum istememişti. 34+4 te kontrole gittim bebegim 3 hafta önde cıktı kilosu da fazlaydı gebelik şekeri istedi doktor yaptırdım çok şükür çıkmadı, endişe etmeyin bebeginiz iyi beslenmiştir
EniseEren Esilamiram bende yaptırdım şeker yüklemesi canım 37+0 dayız 3700 kg doktor ölçümüne göre de 38+4 bendende istedi bugün kan idrar tahlili 3 hafta önce gittiğimde 2510 du 1200 kg almış 3 haftada
brcaky Keşke bu post sabitlenseydi, şeker ölçümünün önemi anlaşılırdı. Önde olunca illa şeker olcak değil ama eczaneden bir tane alet alın ölçün içiniz rahat eder, geçmiş olsun🙏🏻
2kizanasi Benimde kızımın kilosu önde, şeker yüklemesi yaptırmıştım normal çıkmıştı. İlla şeker olacak diye bir kaide yok, yinede takip edin
Canacan Esmaaa26 bana ilk 20 haftada devlet hastanesinde ki doktor dedi suyu fazla diye sonra özele devam ettim buradaki doktorda geçen hafta dedi inşallah bi sorun olmadan kucağımıza alırız evlatlarımızı 🤲🏻💕
Esilamiram EniseEren insallah sizinde yoktur şeker yada başka bisey sağlıkla alin yavrunuzu kucağınıza insallah🙏
Melikekrtc1 Esilamiram Canım bende 33+2 deyim bebek 35+4 ile uyumlu gözüküyor ama hiç böyle demedi doktorum 🤷♀️ bende yaptırmamıştım şeker yüklemesi 🤔 kafam karıştı şimdi okuyunca. Erken doğum falan filan olmasında Allahın izniyleeee
Esilamiram Melikekrtc1 gerçekten bebegin gelişimi öndeyse erken doğum değil zamanında oluyomuş yani önden gelişimi tamamlıyor. Çoğu gebede önde gorunuyo Gelişim ve bu normalmiş endişelenmeyin bn şeker olabilir dediği icin korktum biraz ama burdaki yorumlar rahatllati😊🙏
filizzzz Esilamiram bende 33+1 haftalıgım basındna beri 3 hafta önde gidiyo doktorum hep sekerden süphelendi en sonunda aclk tokluk ölçtürdm normal cıktı seker yüklemeside istemedi bebeğin kendisi iri demekki senle alakası yok dedi
Esilamiram filizzzz 2 ay once bnde yaptırdım açlık tokluk normal çıkmıştı bugün gittim takip istediler
Kubrakurtulus1002 Esilamiram kaç hafta önde dediler? Bende 26+3üm bügün hem kontrole gittim hemde şeker yüklemesinin vakti geldiği için gittim. Doktor baktı üç hafta önden gidiyor şeker olabilir ama suyu normal dedi. Hemen şeker yüklemesi yaptırdım. Değerler çok iyi çıktı. İlla şeker olacak diye bir şey yok. Bence stres yapmayın. Genetik durumlarda olabiliyor
Esilamiram Kubrakurtulus1002 2 hafta onde görünüyor kilosu ayına gore fazlaymış. Teşekkür ederim insallah oyledir🙏
Emineliahmett Esilamiram merhaba canım bende (sat)a göre 35 haftalığım fakat bugün muayenede 38 gözüktüm 3200 dü ve ben şeker yüklemesi yaptırmıştım